Моделите на Dacia са едни от най-продаваните в Европа, а основната причина за техния успех е, че са сред най-евтините. Последното обаче винаги е за сметка на нещо друго, или както се казва „има защо да е евтино”.
Клипът, който ще видите хвърля малко светлина върху това как се произвежда моделът Sandero и по-точно как се извършват фините настройки на вратите му. Работникът явно среща доста трудности с едната, като на помощ се включват чук и някои части от човешкото тяло.
От видяното си правим извода, че има защо моделите на Dacia да са сред най-евтините и оставаме с впечатлението, че вероятно по подобен начин се действа и при други производствени процеси. Ако погледнем от добрата страна обаче, работниците на компанията се стараят автомобилите да са в добър вид поне докато клиентите си получат ключовете.
Клипът, който ще видите хвърля малко светлина върху това как се произвежда моделът Sandero и по-точно как се извършват фините настройки на вратите му. Работникът явно среща доста трудности с едната, като на помощ се включват чук и някои части от човешкото тяло.
От видяното си правим извода, че има защо моделите на Dacia да са сред най-евтините и оставаме с впечатлението, че вероятно по подобен начин се действа и при други производствени процеси. Ако погледнем от добрата страна обаче, работниците на компанията се стараят автомобилите да са в добър вид поне докато клиентите си получат ключовете.
Ха това не е нищо имаше едно клипче как са се правили Трабанчета там да видите за какво блъскане ставаше въпрос, това тук си е галене